Matthers

Din lumea celor netrebnici, o lumina se arata

Marea problema a shooter-elor

| 1 Comment

Bine, poate nu e cea mai mare problema, dar este in top. Sau doar ma enerveaza pe mine.

Cred ca in 99% din shooter-ele existente(FPS daca vreti asa), atunci cand reincarci arma, nu pierzi munitia din incarcatorul aruncat.

Daca ai rezerva de 40 de gloane,  incarcator in arma de 20 gloante, ai tras 6, dai Reload, si voila, ai 20 in incarcatorul din arma si 34 in rezerva.
Dar corect ar fi sa ai 20 in rezerva si 20 in incarcatorul nou.

Majoritatea producatorilor de jocuri incearca sa face totul cat mai realistic, armele sa fie copii fidele ale celor originale, sunetul sa te faca sa te simti in WWII, cand esti ranit sa vezi blur-ish, si multe alte detalii.

Dar de ce nu implementeaza si asta cu reload-ul? Ar fi cu mult mai greu jocul. Multi sunt obisnuiti sa dea reload dupa fiecare rafala. Dar daca ai avea un numar (mai)limitat de gloante, nu ar mai face asa.

Eu personal n-am jucat un joc in care sa fie reala parte de reload, dar ma gandesc ca totusi cineva a implementat-o. Daca stiti voi vreun joc, please let me know.

 

One Comment

  1. swat 3; swat 4, battlefield 2 .. cam astea 🙂

Leave a Reply